• slidebg1
    De overkoepelende agenda
    Planningsagenda.nl is de overkoepelende agenda
    voor alle professionals binnen arbo- en verzuimdienstverlening, alsmede haar klanten
  • slidebg1
    Eenvoudig synchroniseren
    Planningsagenda.nl is eenvoudig te synchroniseren met HRM en payroll systemen
    en tevens met andere agenda's (b.v. Google, Office365),
    waardoor u slechts op één plek de gegevens bij hoeft te houden
    en altijd in een oogopslag uw gegevens up to date heeft.
  • slidebg1
    Volledige proces inrichting
    U kunt eenvoudig uw processen inrichten met uit te voeren taken rondom afspraken,
    inclusief het automatisch mee sturen van vragenlijsten.

Innovatief en creatief

Door jarenlange expertise vanuit de branche ontwikkeld. Gebruiksvriendelijk, browseronafhankelijk en te gebruiken op elke (mobile) device.

Samenwerkingsgericht

Groot geworden door samen te werken en kennis te delen. Gezamenlijk met diverse partners zijn we er in geslaagd een inhoudelijk sterk afsprakenplatform te ontwikkelen.

Passie en prestatie

Steeds op zoek naar verbetering en doorontwikkeling. Volledige klantondersteuning middels een klantgerichte servicedesk die feedback gericht is.

Over ons

Planningsagenda is een initiatief van de Krone B.V.
In deze onderneming werken een aantal specialisten uit de IT & Sociale Zekerheid
die ieder hun eigen competenties hebben, zodanig dat een ieder complementair aan elkaar is.


Onze oplossing

De planningsagenda is tot stand gekomen door jarenlange ervaring in het domein sociale zekerheid te combineren
met de technische know-how die nodig is om een veilig, snel en zeer gebruikersvriendelijk portaal te ontwikkelen.

De planningsagenda stelt u in staat afspraken te boeken op (vooraf vastgelegde) beschikbaarheden van uw professionals
en kan gekoppeld te worden met iedere andere applicatie (b.v verzuimapplicaties, google agenda, outlook, etc.)
Met onze planningsagenda bent u in staat om een efficiënt planningsproces in te richten voor u en uw klanten.

Gemakkelijk en intuïtief

Vlot te begrijpen software. Visueel en logisch opgebouwd.

Overal en altijd beschikbaar

Elke dag de meest recente data real-time beschiknaar, 24/7 benaderbaar. Volledig in de cloud.

Uniek koppelmechanisme

Via ons eigen ontwikkelde interfaceplatform (API-based) kan elke gewenst applicatie aangesloten worden.

Two factor authenticatie

Two factor authenticatie (ook wel Multi factor authentication genoemd) is een extra stap tijdens het login process (authenticatie). Two factor authentication wordt gebruikt tijdens het authenticatie proces bovenop de normale authenticatie, zodat uw op een veilige manier kunt inloggen.

Sjabloongenerator

Via onze sjabloongenerator kunt u eenvoudig uw eigen sjablonen integreren middels onze gebruikersvriendelijk sjabloongenerator.

Medisch dossier

Privacy is optimaal gewaarborgd via het volledig gescheiden medisch dossier dat alleen toegankelijk is voor specialisten met een BIG-registratie.

Afspraakbevestigingen

U kunt een afspraakbevestiging per SMS en e-mail versturen, deze zijn flexibel in te stellen.

Rolgenerator

Middels onze uitgekiende rolgenerator kunt elke gewenste rol creëren voor uw eigen organisatie en uw klanten, van medewerker tot bedrijfsarts.

Flexibele zoekwizard

Onze dynamische zoekwizard stelt u in staat om razendsnel de beschikbare opties te zoeken en u deze direct kunt reserveren of kunt boeken.

Financieel

U kunt alle verrichtingen voorzien van tarieven en tijden, deze kunt u terug vinden op overzichtelijke rapportages en tevens kunnen wij een interface verzorgen naar uw financieel systeem.

Rapportages

Er zijn diverse rapportages (o.a. beschikbaarheid, geplande afstanden, dagplanningen, etc.) beschikbaar welke allemaal eenvoudig te exporteren zijn naar Excel, PDF en printer.

Vragenlijsten

Via eenvoudig op te zetten vragenlijsten kan de client alvast antwoorden invullen voordat de afspraak plaatsvind.

Klanten

Onderstaande is een greep uit ons klantenbestand.

    • Achmea

      • MKBasics

        • Equilar

          • ArgonGroep



          Tarieven

          Voor het dagelijks gebruik van planningsagenda.nl hanteren wij normaliter 1 tarief per afspraak. Dit tarief is afhankelijk van het aantal afspraken en wordt maandelijks achteraf bij u in rekening gebracht.

          LAGE INSTAPKOSTEN EN EEN FLEXIBEL VERREKEN MODEL.

          De opstartkosten (éénmalig) zijn opgebouwd uit een aantal onderdelen.
          • Technische inrichting
          • Ondersteuning bij het inrichten van planningsagenda.nl
          • Gebruikerstraining(en)
          • Eigen look & feel
          • Eventuele migratie van data uit een vorig systeem

          Contact

          Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op